27 augusti

Igår va de bara massa knas typ.. jag och jossan va i smedby, vi väntade på att adde skulle ringa för att vi skulle festa med han och co, men han hörde aldrig av sig så vi drog till ladan, de va en äckel unge som hade mordhotat jossan så vi snackade med hennes bror och nu är de inte kul för honom! sen när vi va uppe vid ladan så kommer matte bucht och jerpa och hämtar oss på fiddys, men jerpas gick sönder så jag och jossan tog bussen till odenslunda tror jag de va, där kom michelle och mötte oss, vi gick in på en fest, och där blev de bara massa knas.. haha, de va en dum jävel som köpte 70 cheese burgare :o och jag har bild på de som ni kan få se sen.. men de är nästan slut mellan mig och johan pågrund av saker som hände igår.. men sen senare typ vid 3 på natten så skjutsade stoffe och matte hem oss, sen va matte och stoffe i smedby en stund med oss, och dom somna såklart så dom drog hem 9 på morgonen.

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0