22 september

Det har hänt lite saker i skolan som jag inte tänker nämna här, men jag och jossan ska iaf inte till skolan på ett tag.. men pappa har koll på allting nu så aa.. slipper skolan imorgon också (a) idag har de varit as mysigt, när jag vaknade vid typ 12 så hade pappa köpt frallor och oboy (a) så jag käkade de, sen duschade jag lite sen så skjutsade han mig till smedby där jag mötte jossan, sen kom erik och johan.. vi kollade på film och lite så, sen kom fille.. alla vi drog ner till centrum och handlade godis och sen kom jimmy, vi gjorde inte så mycket.. efter ett tag kom jossans mamma och hämtade oss.. vi drog hem till henne och åt lite, sen drog vi och mötte fredrik en liten stund, sen tillbaka till smedby.. sen kom johan och erik igen, vi hade myspys, hehe :$ vi kollade på idol och innan vi kollade på idol så körde vi sanning eller konka, askul! :D vi börjar med jossan.. hon skulle sniffa vanilj socker.. äta kattmat.. och dricka mjölk och citronsyra! mums :D sen fick johan äta kattmat.. sniffa kanel.. erik fick dricka mjölk/kinasoja.. äta kattgodis och sen jag.. alltid jag som drabbas :( fick dricka gurk grej.. äta senap.. dricka rödbets sörja som va GAMMAL! aaa.. jag har as ont i min mage :( sen drog jossan och erik hem, så jag och johan mös och kollade på andra avenyn :) och Huttiz är 18 nu WOHO! grattis :)♥

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0