16 september

Idag va de skola.. skit tråkigt.. och har so-prov på fredag, typ 5 sidor eller va de e.. och jag har inte ens öppnat boken, brabra! orkar ingenting just nu.. efter skolan så drog jag och mötte älskling, vi chillade bara.. sen kom oskari, och dom gjorde så att jag missade bussen hela tiden så jag fick gå med dom till stationen, annars skulle jag fått en fimp i pannan.. och de vill man ju inte :) sen tog jag bussen hem, somnade dirr.. sen ringer huttiz och väcker mig.. han frågade om jag hade cigg.. men de hade jag ju inte, så jag somnade om, sen ringde mamma.. fan va irriterad jag blev! men hon och jag åkte till ica och köpte hårfärg till mig, så nu har jag färgat blondt.. haha skoja :) fyfan va fult med blondiner! förutom jossan (a) jag färgade mörkbrunt :) de blev väl bra.. fast sköljde ut de tidigare än vad jag skulle för att jag hade bråttom, när jag va klar så ville johan hämta mig med moppen, men jag tog bussen till stationen, där mötte jag jossan, jimmy och johan, jag kan ju bara säga en sak.. jossan har haft de kul igår hahahahah :D förlåt.. ska inte säga mer :) vi chillade bara nere vid stationen.. sen tog jag bussen hem, de va så jävla kallt!

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

fuuuuuck you!

2009-09-17 @ 09:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0