1 september

Asså åh! vilken skit dag dehär har varit.. i skolan va de skit för att jag hade "glömt" förra veckans läxor, så de blev ett jävla tjat på dom, äckel lärare -.- efter skolan så drog jag till stationen med johan, filip, erik, ronny och adde, de va typ de bästa på dagen, sen så drog jag till smedby för att vara med jossan, och sen ringer min telefon vid typ 6 då är de pappa som säger han att han hämtar mig 7 för att han ville ha ett allvarligt snack med mig och Veronica.. -.- så aa.. vi fick ganska mycket skit.. och nu har jag fått andra regler men dom skiter jag fullständigt i! eller aa.. dom va inte så jobbiga, bara de att mamma o pappa tror att jag inte äter, och de gör jag inte heller.. skolmaten smakar skit, och jag är aldrig hungrig.. så aa.. nu har dom tvingat mig att dra hem efter skolan och äta o göra läxor SEN dra ut.. skit regler -.- den som får mig på fötter nu är fan johan, tack älskling jag älskar dig <3

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0