du förstår inte..

Moa du förstår inte hur mycket jag älskar dig bästavän.. jag kommer ihåg precis varje minne med dig! som t.ex när vi skulle ta tåget till kista så hade jag köpt cola i en såndära grej som står på stationen.. så sprutade colan åt alla håll så kom de fram en tant och frågade om vi behövde en näsduk (?) shit va vi garva! och den dagen då vi skulle gå ut och möta c***** och det ösregnade ute och vi tog dina skor med hål i.. och sen skulle vi hoppa ut genom fönstret och då ramla jag i rabatten :$ shit va många minnen vi har.. och när vi skulle kolla på i taket lyser stjärnorna så trodde vi att vi hade gått fel så du va tvungen o kolla om de va rätt salong.. jag har massor av minnen.. men en sak är säker, jag älskar dig hjärtat!

Moa Isabell Eklund <3 Mikaela Hanna Cecilia Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0