9 oktober

Jag kunde inte skriva igår för att jag kom inte in på blogg.se, och nu går de as segt men aa.. igår va jag med huttiz.. johan och aa, orkar inte säga alla namn, och vet ni vad jag ska göra? :o ta svininfluensa sprutan :( hatar sprutor.. men aja, jag klarar de ;) idag i skolan va de bara chill, men jävla cp lärare tog min mössa o hade den i armhålan :o jävla cp! och då sprang arz och hämta den (a) mohahaha, sen vare bara tråkiga lektioner.. och imorse fick jag gå upp astidigt :/ inte så nice.. sen efter skolan tog jag samma buss som evelina hem.. vi har planerat en sak, askul :D hihi, men nu väntar jag på att pappa ska hämta mig, vi ska typ handla mat, sen så skjutsar han mig väl till gården.. sen imorgon blir de landet!

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0