7 oktober

Idag var det såklart skola :) först hade vi elvensval, och vi skulle göra raggmunk, jag misslyckades verkligen :o helt jävla blek, och igår blev korvarna kolsvarta.. :( sen vare engelska, aschill för att våran lärare har inte kommit tillbaka än :o sen hade jag no prov.. shit :o kunde typ ingenting! alla förutom typ 3 frågor, och på dom frågorna var det viktiga poäng.. haha, på svenskan skulle vi göra något skit med glitter, och då tar axel den dära glitter saken och häller ALLT i mitt hår :o så nu är jag helt glittrig.. och idag när jag skulle åka buss så var de meningen att bussen skulle stanna vid runby sidan, men han skjutsade mig till min busshållplats på andra sidan (a) och varje gång jag har åkt med honom har han alltid sagt hej :o asläskig! men jag tror jag känner honom? haha :) normal tjej ;) men nu ska jag fixa mig lite och senare kanske möte upp johan och jimmy

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0