6 oktober

Idag vade as chill :) vi fiskade ju med skolan, hihi, och vi fick sluta halv ett, hur nice är inte de liksom? :) sen åkte alla buss hem men jag fick skjuts av min pappa (a) han skjutsade mig till mamma sen så åkte jag buss till stationen och mötte upp johan och jimmy, vi gjorde inte så mycket.. drog till centrum för att jimmy skulle äta, sen kom min lilla elina och cornelia :) vi gick med corre till esme och co.. sen så gick vi bara runt lite i centrum, sen kom felix och massa.. men sen gick jag och elina till station för att vi skulle möta upp huttiz, han är as avundsjuk på min mobil mihihihi (a) men han ska tydligen köpa en :) och när jag va o fiskade idag så skulle jag grilla korv :o dom blev kolsvarta och as knapriga, sen när vi va påväg från fisket så fick jag ett metspö upp i arslet -.- skönt! jävla anthony haha :) och sen va axel och ramsus väldigt nära på att kasta ner mig i vattnet :( men nu ska jag va social mot elajna som sitter och spelar guitar hero som inte går så bra, de enda man hör är "assåå fail" "jag har blivit sämre på dethär" så aa :) men de kommer bilder från fisket osv när elina har gått hem ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0