23 oktober

Yes! idag fick jag mina pengar, och på måndag får jag pengar av pappa.. och jag har inte berättat om mitt utvecklingsamtal, de slutade med att pappa ska ha min mobil när jag är i skolan, för att jag inte koncentrerar mig annars, HUR FAN SKA JAG KLARA MIG :o aja.. skit samma, om jag sköter mig nu så får jag fixa mina naglar i stinsen (a) woho! idag har jag varit i skolan som vanligt, as segt.. slutar kvart över 3 och ännu segare utan mobil.. :( efter skolan kom pappa och hämtade mig då fick jag tillbaka min älskling :* sen åkte vi hem o käkade tacos.. efter de skjutsade han ner mig till stationen och jag gick upp till torget och mötte jonna, erik och huttiz, lite senare kom johan också, vi drog ner till stationen för att huttiz skulle köpa cigg, sen drog jonna, jag, erik, jimmy och johan till gården.. och när vi stog och väntade på bussen så kastade huttiz spikar innanför min tröja, sen hade johan, erik och huttiz händerna innanför min tröja (misstolka inte) det va bara för att dom frös ;) askallt! sen så chilla vi på gården och har as ont i armen och benet pågrund av en viss simon eklund -.- haha, sen chilla vi bara i idrotts salen och grejer, sen va jag, rebecca, johan och erik vid ett dagis vid skolan och prata lite, myspys hihi :$

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0