20 oktober

Förlåt för as dålig uppdatering.. men jag har verkligen inte mått bra, men nu ska jag inte va deppig ;) mikaela is back! idag i skolan så va man ju tvungen o ta dom dära tabletterna när jag skulle äta -.- och jag mådde as illa efteråt! usch! de va chill på idrotten idag :D vi skulle typ bygga upp 2 lag sen skulle vi skjuta bollar på varandra, sen skulle vi hitta varandras kon som vi hade gömt (a) dom i mitt lag gömde mig i en plint så höll jag i konen (a) mohahahaha, så vi vann hela skiten :D och vi ska typ på klassresa i vår, myspys :) smuggla ner mig johan :$ woohoo! på lördag eller söndag kommer moa :D längtar! sen ska hennes killkompis kanske komma en liten stund, han är 94a.. men aja, orkar inte skriva mer, råka somna och sen smsar johan mig som vanligt.. så nu får man väl va vaken en liten stund till ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0