2 oktober

Idag vare skola då.. hade engelska prov som jag inte hade en jävla aning om :o så de gick ju super! not.. aja.. sen kom jag inte in i mitt skåp eller något, jag trodde mina nycklar va borta, men då vare min syster som hade tagit dom, så efter skolan kunde jag inte dra hem så jag, andreas och ronny gick till torget och mötte upp johan, jonas och matte, vi gjorde inte så mycket.. men sen va jag tvungen o dra till centrum för att möta upp min syster och hennes kompias alexandra för att hämta mina nycklar, men jag följde med dom till coop och handlade sen så drog jag hem med dom och åt kebab haha :) sen mötte jag upp huttiz och anton vid station, lite senare så kom rirre, johan och jonas så vi gick upp till gården och chillade lite där.. sen så drog jag hem, imorgon kommer de bli askul :D tooma kanske kommer också! woho! :D men aja.. kommer bilder imorgon, jag och elina ska ha uggs.. tights.. osvosv om de va intressant :)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0