smedby

Nu ska jag skriva vad jag har gjort idag :) idag gick jag lite tidigare från skolan.. jag drog till smedby med johan och jossan, och vi drog hem till jossan och åt köttbullar och lyssna på musik haha :) sen gick johan hem så jag och jossan gick till cilla och rökte vattenpipa och sånt, sen gick vi till centrum och dom käka och jag åt lite pommes, sen drog vi till elkas och mötte kim, krille, jimmy.. och några till, men dom drog och då gick vi med 2 killar upp till ladan, där va jag med kim, cilla, esme, corre och hampus, och alla skrev i mitt ansikte och på mina händer.. herregud :) och sen va jag och esme i kafeterian, har massa godis nu (a) mohahahah :D imorgon ska jag va med elina, på onsdag ska jag till stan och fika och handla med elina och på torsdag ska jag på tomtenatta med cilla, esme och elina ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0