4 november

Jag ska skaffa lösen eller ta en paus i min blogg, nu har jag fått reda på att moas mamma läser min blogg, och folk på johans mammas jobb :o pinsamt! men det är inte bara den anledningen.. nu har min älskling elina kommit hem från spaninen också, hon hade tydligen köpt något till mig, imorgon är de bara chill i skolan förutom att jag ska ta svininfluensa sprutan :o men är inte rädd för sprutor men hoppas jag inte svimmar bara.. måste bara säga hur de ska gå till som jag nästan har sagt till alla idag :$ först ska jag in till sal 5, sen ska dom säga mitt namn då ska jag in till sal 6 och ta sprutan sen ska jag till biblioteket och vila..

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0