3 november

Idag gick de as segt i skolan.. men hade ändå ganska roligt :) börjar sköta mig nu också, nu jävlar ska de bli gelé naglar! :D och imorgon ska jag göra ett so prov som jag inte har gjort än, men de kommer gå superbra! och i skolan lekte anton apport med mig? jag är ingen jävla hund :o han kan va lite speciell ibland.. ;) efter skolan så kom pappa och hämtade mig, vi åkte till stinsen och jag fick en svart mjukisdräkt och ett par vanliga mjukisbyxor, från bikbok och allt gick på 700, love u pappa! sen åkte jag hem, skulle egentligen ut och träffa lite folk, men har otroligt ont i huvudet, så får träffa min baby imorgon istället, saknar dig johan! :( juste jag och johan har 4 månader på torsdag, woho! :D

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0