12 november

Idag har jag varit i skolan som alla andra dagar förutom lördag och söndag :) va tråkig jag är.. men de är as chill på torsdagar för att ja har bara 4 lektioner sen 1 timme o 5 minuters rast, sen hemkunskap sen sluta jag, jag hade de så jävla kul på hemkunskapen :o vi skulle koka jävla morötter, och då sa hon att jag skulle lägga i 1 krm salt, men de råka bli 10 :$ sen så skulle jag sätta på kranen och då åkte hela jävla handtaget av :o sen hade jag och andreas morots krig.. kände mig som 3 igen kan jag säga.. och när hemkunskapsläraren fick reda på att jag va tillsammans med johan så blev hon lite chockad.. whatever :) efter skolan så åkte jag till smedby med johan, där va ida och cilla, vi gjorde inte så mycket.. kolla på film och myste, imorgon är det fredag den trettonde :o och jag ska va med elina, johan.. aa sen lite folk, jag lovar att de kommer hända massa skit :( skriver kanske senare ikväll, det kommer komma lite bilder när jag har hittat min jävla usb sladd..

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0