1 november

Jävlar va längesen de va jag skrev.. det har varit fullt upp hela veckan kan jag säga er, och min mobil försvann under alla kvällar så jag kunde inte ta några kort heller.. jag, moa hennes pojkvän och johan chillade galet hela veckan.. och på fredagen va de meningen att vi skulle dricka, men johan drack så jävla mycket så han började starta bråk med alla osv.. sen orkar jag fan inte berätta allt, bara de att jag fick ta hand om honom hela kvällen.. inte så kul! och på halloween, va de ÄNTLIGEN min tur, fan va kul vi hade :D de började med att jag, moa och fredrik va hemma hos moa, så gick jag ut och mötte evve, alla satt och rökte vattenpipa och drack lite.. sen kom jessica och anton, sen började de bara rulla in folk :o så de blev full fart.. skit roligt! och imorgon är de skola, bläää!

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0