5 kilo godis :D

Efter att jag hade ätit så skjutsade mamma mig till moa, haha! min mormor hade köpt jordgubbar så jag tog med mig dom :) vi skulle egentligen dragit till kista, men som vanligt orkade vi inte, så vi tog bussen till kairo, och tog maassor med bilder, kommer sen! vi såg en as lärre snubbe som typ pratade med alla ;o asså han satt på busshållplatsen, vi skulle ju ta bussen till kairo :D för er som e lite retard! vi tog massor av bilder på bussen också :) sen när vi va framme så ville jag bada, men de va fan iskallt ;o så jag doppade bara fötterna, moa den tönten dog typ bara hon såg vattnet :D hahahahahah! sen vare typ 3 mopeder som kom, dom tutade och körde runt oss as länge, inte så ovanligt direkt höhö :D sen drog vi hem,  gick till hk och töntade oss, och såg världens skabb, uuusch! 3 timmar senare... nu har jag och moa precis varit på statoil, vi köpte, burn, polly, choklad kaka, riesen, djungelvrål och 2 liter cola, påvägen till statoil vare en TILL moppe som tutade på oss, haha :) men nu ska jag droga godis och burn :D som sagt! bilder kommer breeeeeh :D

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0