30 maj

Nu har jag precis vaknat upp hemma hos moa :) igår gick de väldigt segt i skolan.. jag väntade bara på att jag skulle få åka till grönan :D på matte lektionen va matteboken stängd hela lektionen, hehe (a) sen vare grönan som gällde, jag och moa åkte in dit själva.. sen när vi kom dit så åkte vi massor av karuseller.. jag kan säga dom jag kommer ihåg, kvasten, extrem, popexpressen, rock-jet, frittfall, vilda musen, kärlekstunneln, bergochdalbanan, lustiga huset, bläckfisken, flygande mattan sen vare massa mer :) men jag kommer inte ihåg så mycket.. vi åkte tyvärr inte insane, den var nästan ur funktion hela tiden, och när man såg folk åka så banga man ur såklart, hehe, men sen vare några som fassna längst upp.. så jag va inte så pigg på den direkt :) jag har tagit några bilder från igår, men inte så många, men jag lägger in dom och bjuder på dom mesta.. :)

pussen ♥


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0