3 maj

Efter vi hade firat min mamma sissodär igår, så skjutsade hon mig till moa, jag och hon drog hem till hampus en liten stund, där orre också var, vi kollade på en film, eller aa.. i typ 3 minuter, sen drog vi till handlar'n och köpte klubbor haha, sen försvann orre, så jag, hampus och moa drar hem till hampus och kollar på beck, sen är klockan 10 och hampus tar bussen hem till hans pappa och jag och moa går hem :) idag vaknade jag av 3 jobbiga små barn skrek -.- moas kusiner.. åh herregud.. typ vid 11 igår natt så orkade vi inte med dom dära små sakerna så jag och moa drog ut och spelade tennis, haha :D sen skulle jag hämta bollen, och då ser jag en vit skåpbil som är påväg mot oss ;o och de går typ rykten om att de är en vit skåpbil som hämtar upp barn, så de va bara sätta igång o springa :) sen när vi hade kommit hem så stekte vi köttbullar och kokade pasta, sen gick vi o la oss, efter jävligt mycket garv :D haha.. sen idag kom mamma och hämtade mig, och jag ska typ till moa idag också, för att jag orkar inte vara hemma själv imorgon eftersom att jag är ledig :D mohahahahh! de e as många som ska vara i skolan imorgon, men fan inte jag :D

pussen ♥



saknar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0