24 maj

Nu har jag varit hemma ett tag, men jag har inte orkat uppdatera :) imorgon är de skola, uuuusch! men de är kort dag som tur är, jag vill ha bort min färg från håret! asså jag vill inte va brunett längre.. jag vill typ va mörkblond.. men fan inte platina blond, hahahah! de skulle ju se bra ut :) de ända jag älskar med mitt hår är att de e så jävla långt (a) men nu ska jag snacka lite med elina :) hon ska ju till hennes mammas kompis land i helgen -.- och då blir de ingen grönan.. men hon ska snacka med hennes morsa så kanske dom löser de :) hoppas verkligen de iaf :) men om man har en jävla otur så regnar de säkert på lördan :/ men nu ska jag väcka min syster som har sovit i 100 år :)

pussen ♥


inget smink eller nånting :) bort med de bruna håret! vad tycker ni? blond eller brunett?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte söt :) och du ska inte bli blond! du passar jättebra med brunt hår :) fortsätt blogga! älskar dig blogg :)

2009-05-24 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0