22 maj

Nu tänkte jag blogga lite.. jag vill inte förlora besökare :) idag har jag inte gjort ett piss, har mått illa ont i huvudet osv, idag skulle jag egentligen åkt till min pappa, men min syster skulle sova borta och då är de inte kul där, så jag ska sova hos mamma istället, jag och moa har snackat lite, hon e i sala/möklinta, härjedalen, aa fan vet jag :) håller inte koll på de där, men jag iaf precis pratat med henne, och vi ska ha de mys i helgen om inte hon ska på brölopp, hoppas verkligen inte det ;o då kommer simon och adde också :) hihi, vi ska sätta oss vid någon grill plats och dricka xider oså :) asmys! och snart ska jag och moa på kryssning har jag bestämt :D de kommer ääääga! :) jag får typ ont precis under tutten varje gång jag andas in :/ men jag tror jag överlever en liten stund :) imorgon är det almunge som gäller, pappa hämtar upp mig hos mamma någon gång efter jag har vaknat, eller så ringer han o väcker mig som vanligt -.- snart ska jag få 1100:- av mamma :D fyfan in i helvete va nice :D och jag har världens finaste brännmärke i pannan pågrund av min fuckade platt tång, igår kollade jag på en asbra film som jag är helt kär i ;o den heter "taken" det handlar om en tjej som ska åka till paris och hon ska ta med sig sin kompis, och dom ska åka dit själva, och ena tjejens pappa är osäker på de.. för vad som helst kan ju hända där liksom.. men han går med på de till slut, sen så är de en snubbe där som typ spanar in dom, och dom delar taxi osv, sen ska dom på fest med han som dom delade taxi med, typ lite senare kommer de kidnappare och tar båda tjejerna, men ena tjejen pratar med sin pappa i telefonen, så hon skriker hur dom ser ut osv, sen i slutet så hittar dom ena tjejen död, och pappans dotter hade varit på horhus osv, men sen slutade de lyckligt, haha! nu behöver ni inte se den :D sen kollade jag på en film som jag inte vet vad den hette, de handlade om en kille som också blev kidnappad fast dom hittade honom aldrig, den va också asbra :) men nu ska jag kolla vidare på datan ;)

pussen ♥


se den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0