14 maj

Jag kan ju börja med att svara på elins onödiga skit! jag va falsk mot dig, de kan jag erkänna, men de va bara för att du va som du va mot mig! du va en falsk liten snorunge, och de e du fortfarande. "din andreas" haha! dagens skämt eller? han playar dig! förstår du inte bättre? han håller på med 305935 tjejer som du inte vet om, han berättar ju inte sånt för dig! och va du säger att moa skulle passa bättre med er, hon skulle fan ta livet av sig! jag är inte falsk mot henne, hon kan jag lita på, hon pratar inte skit, hon lyssnar inte på skit heller för den delen, och du säger att jag försöker "leka cool" barnspråk -.- jag är mig själv! INGEN ANNAN, men de kommer du aldrig inse.. och varför är de så svårt? du kan bara låta mig och moa vara, de e de ända vi begär, men ni kan inte släppa oss, jag vet att du kommer skicka komenterar nu, haha, men gör de du, så kan alla läsa dina patetiska åsikter, och du kommer säkert göra ett inlägg om mig, men nu orkar jag fan inte mera, du får hålla på hur mycket du vill, jag bryr mig inte längre! get a life bitch!

nog snackat om henne :) idag va jag på skansen, de va as tråkigt! när vi kom dit så kom vi till något ställe.. sen så fick vi några kartor så vi skulle gå runt och orientera, jag va med oscar, axel, pontus och moa :) vi kom typ trea eller något, vi skulle typ  hitta en sten osv, när vi va klara med de så fick vi en liten "sten" som minne, töntigt! sen fick vi gå runt själva i en timme eller va de va, då gick jag, simon, moa och aaron till någon slags scen, och de va en snubbe som kan fram o fråga vart jag bodde, jag ba: väsby, han ba: jag har sett dig vid stationen as många gånger osvosv, as äcklig ;o sen kollade vi rullstols dans, hahahhaha! asfult :) efter skolan så drog jag och moa till simon där oscar också var, vi hoppade studsmatta och kollade på film, de va nice :) men nu ska jag kolla klart på "hjälp jag är med i en japansk tv-show"

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt att ni snorungar är så uppkäftiga.

2009-05-27 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0