tråkigt

Nu sitter jag framför en öppen brasa med en filt och dricker cola och har de riktigt mysigt, längtar inte hem ett dugg.. as nice o va borta, jag kmr va tvungen o släcka ner min data halv 10, vi skulle tydligen tända ljus och spela kort osv, jag kan ju iaf säga att jag saknar moa riktigt mkt.. e så himla tomt utan henne, e så van att hon ska skratta och hennes skrik, haha så himla söt :) juste! jag fick ju paket, en jätte söt sak som man skulle sova med, nattlinne elr va man kallar de, sen fick jag strumpor, och jag har fått strumpor av min fina syster också. Tackar :) ni får bli bättre på o komentera jag älskar folk som komenterar, men nu ska jag kolla lite på tv osv

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0