trååkar

Nu sitter jag bara o tråkar, inte najjs, nu har jag fixat min design lite.. men inte så mkt, men jag måste ha den fasta datan för att jag ska kunna fixa mkt ;) nu har jag bara fixat texterna osv, men snart ska jag o pappa åka o handla glass :) hihi.. jag är grymt trött, sov as länge imorse.. men är ändå trött.. och ser verkligen inte fram för skolan imorgon, men de e en riktigt kort dag, jag börjar halv 9 och slutar 5 över 1, sen får jag dra hem till ngn som bor i runby sen dra tbx till skolan eftersom jag inte orkar vänta i skolan i 2 timmar på cornelia.. om de e några som ska till kista imorgon säg till :) men alla har typ redan sett "i taket lyser stjärnorna" men ja e lite efter liksom :) haha, komentera mera! de e ju as nice ;) och sen kan ni säga va jag ska skriva om i bloggen :) och de e as bra ;o min lärare har typ glömt bort att jag ska göra omprov i matte, så jag behöver typ inye göra, bara för att ja e så söt (a) haha skoja, men nu säger pappa att vi ska åka.. uppdaterar sen, och jag har ångest ;o klockan åtta ere "herren på täppan" och "whipeout" och jag vill se båda ;o och klockan 9 ere "beck" och en film, snälla säg va jag ska kolla på!

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0