lack..

Asså fyfan! jag har mina aningar om vilka de e som komenterar.. men dom cp barnen e sjuka i huvudet, dom kmr nog aldrig växa upp, hoppas ni vet vilka jag menar, och de e inte bara jag som tkr de, utan många fler tro mig, alla hatar er, ni går i ert lillla "sällskap" de ere ända ni har, så jävla patetiskt, och nu kmr jag få tillbaka "men du e bara med moa" HAHA, ni kmr förstå en dag tro mig.. och jag ser bara er tillsammans, de e inte en enda jävel som vill va med er! fatta.. och jag har fan växt upp efter allt, de e bara de att ni hackar på mig hela tiden, ni har spridit rykten om att jag e falsk osv, för de första, jag har vänner som inte lyssnar på erat fåniga skitsnack, och ni tkr jag e falsk för att ni e falska mot mig, och jag behandlar folk precis så som dom behandlar mig, jag skriver de hära i bloggen för att dom som de handlar om ska fatta att inte de här är en lek, och jag tar inte åt mig ett piss av era äckel komentarer, ni ser inte heller så bra ut, haha, den hära fina texten e bara till er, så fuck off! dra från mitt liv, och jag kmr inte byta skola pågrund av er.. och om ni fortsätter så kan jag skapa problem för er! och ni ska inte få göra mig på dåligt humör.. har inte lust o skriva blogg ett tag nu pågrund av er, förlåt alla som gillar min blogg.. men jag kan inte göra så mkt.

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va rätt sagt! lägg inte ner bloggen.. jag verkligen älskar den!!! dom som håller på kan gå o ta sig, jag tror jag vet vilka du menar, och jag tkr också dom e så jävla patetiska! uusch, men snälla, mikaela.. jag vet att du e stark och klarar dehär!

2009-03-27 @ 18:09:15
Postat av: Anonym

Lägg inte ner bloggen ! :/ snälla !....

2009-03-27 @ 19:49:54
Postat av: beundrare

lägg inte ner den vafan :(

2009-03-27 @ 21:12:39
Postat av: Anonym

det är inte jag som kommenterar iallefall.

Titta ip:n så får du se att det INTE är jag,bara så att du vet

2009-03-27 @ 22:45:23
URL: http://liiina96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0