31 mars

Nu har jag precis kommit in, har varit ute (a) jag behöver inte snacka om skolan, för den kan ta sig. Men idag skulle jag egenligen på cirkus haha, men de kostade 150:- så orkade inte lägga ner de på en jävla cirkus, först mötte jag och moa simon och rasmus, så vi gick med dom till cirkusen och köpte sockervadd, sen kom andreas.b, hampus och aron, de va ett tag sen man träffade honom, han har ju bytt skola osvosv, sen så gick vi upp i skogen för att vi skulle försöka göra upp en eld, som gick åt helvete, sen började de regna -.- typiskt! så gick vi till lågstadiet och satt under ett tak och snackade osv, sen så vare as kallt, så vi drog upp till högstadiet, och där va dörrarna öppna så vi satte oss i en soffa och spelade spel, sen så kom en lärare o försökte ta ut oss -.- men när vi va ute så gick vi in igen, så kom hon igen! sen kom rektorn och låste, haha, sen efter de så gick vi till idrottsalarna och kom in, och där blev vi också utkastade sen :) haha, men sen skulle jag dra hem för att jag vill inte missa den rätte för rosing, men nu ska jag kolla på de :) har redan missat as mkt

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0