26 mars

Asså jag bajsar på taskiga komentarer ;o de e ju folk som e avundsjuka på mig, de kan jag fan slå vad om, usch! omogna patetiska små barn, idag i skolan va de aas tråkigt som vanligt dårå, slutade vid 4.. hade idrottslyftet.. men jag va ändå inte med så de funka :) jag hade helt glömt bort att min låssas farsa fyller år ;o så efter idrottslyftet kom min morsa o hämta mig, sen drog vi till stinsen, handla lite (a) 2 tunikor från gina och en bh därifrrån :) men nu ska jag göra ngt annat

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Elin.f

hahahhahahahahha!

2009-03-27 @ 17:53:53
URL: http://sparvx.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooj va roligt elin -.-

2009-03-27 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0