25 mars

Jag har inte uppdaterat så mkt, men jag har varit ute på nya äventyr (a) haha nej, men idag så skulle jag och moa till kista, så hon tog bussen hem till henne och jag bussen hem till mig, sen möttes vi på stationen för jag skulle byta bywor osv, när vi va vid stationen och väntade på tåget så köpte vi cola i en såndära automat, och den skakas ju fan om o allting innan den kmr ner,  så när moa öppnade den så bara spruuta de :D så kom de en gammal tant o sa "oj då, vill ni ha en näsduk" haha så fick vi de, när vi va framme i kista så har vi som att äta på donken, men jag har ätit där 2 dagar i rad så jag  tog ngn grill där ist :D sen köpte vi lösnaglar, och de e as svårt o skriva på den hära datan ;o eftersom att jag har en mini laptop , nu råka jag göra kursiv stil också -.- aja jag överlever :) sen åkte vi tåg hem till väsby och sen så hämta mamma mig runt 9 hemma hos moa :) jag fick 25/29 på so-provet, fett bra man är (a) arz fick bara 3 poäng ;o omprov så de smäller om  de .D fan va jag stör mig på den hära texten, nu blev den fet också ;o herregud.. men aja, ska sova nu, berättar mer imorgon

pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0