24 mars

Förlåt för baaad uppdatering, men igår vad jag med moa lite, har typ korttids minne så kmr typ inte ihåg ngt, först åkte vi hem till henne efter skolan för att hon skulle hämta pengar osv, sen drog vi till centrum och åt på subway, HAHA! fyfan, moa e dum i huvuder på riktigt ;o hon fick typ sås under sin cola flaska, så skulle hon torka upp de, så vänder hon upp och ner på hela flaskan, så märker hon inte att hon häller ut as mkt, haha smaart, jag börja skratta så att jag börja gråta, men de va as kul iaf, sen drog vi hem igen för att de va as tråkigt, sen när vi hade kommit hem så vare ännu mer tråååk, så jag och moa tog bussen  till donken (a) klockan va väl runt 8 elr ngt, sen när vi hade tjockat oss där så GICK vi hem till mig.. as jobbigt, men de tar ju bara 5 minuter för normala människor, men för mig och moa tog de typ 15, hehe, sen så åkte hon hem runt 9 för jag va tvungen och duscha osv. Det var gårdagen ;) idag har jag varit i skolan som vanligt, och de suuuuger, och sen efter skolan så drog jag och moa till centrum igen, hon köpte en vårjacka och ett par skor som hon inte gillar typ, elr a, hon ser ut som kalle anka i dom :D förlåt moa, men du tyckte skälv de :) fyfan på rasmus! ;o när vi va på idrotten idag så hade jag min mobil i min ficka, och sen ramlade den ut, så rasmus tar den och springer iväg, så jag skriker högt som fan och bara springer fort som fan efter honom, alla bara skratta ;o de va faktiskt inge kul :( och den som skratta mest va ju moa, men hon kan ta sig där baak :D och sen fick jag tag i den till slut (a) ah jag har säkert glömt halva dagen, men jag ooorkante.

pussen  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0