21 mars

Fyfan va tiden går foort ;o snart är mars över.. och sen blire sommar, fan va nice de kmr bli :) igår skrev jag inte, va helt slut.. Igår i skolan hade vi ju so prov, jag tror de gick jätte bra, hade ju pluggat as mkt, och då kalla so läraren mig för lanarn och nörd? :D haha, normalt, och sen på musiken fick musik läraren damp.. som han alltid får för oss, vi ba: men vi vill inte va här han ba: men tror du jag vill sitta här? vi ba: men du kan gå om du vill.. då blev han tyst, haha så jävla ägd den dära gubben -.- idag vaknade jag vid 11, de är rätt tidigt om de e mig de handlar om, brukar va as seg på morgonen, idag händer nog inte så mkt, ta de lugnt, e grymt trött.. skolan tar fan livet av en.. usch! jag vill ha lov.. fyfan va nice med sommarlov sen (a) men nu ska jag fixa mig lite, känner mig ganska ofräsh :)

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om läraren går så får han ingen lön? Ni därimot kan gå och får lite frånvaro. Och nej han blev inte ägd, det är bara ni som kommer med fåniga argument.

2009-03-21 @ 13:51:34
Postat av: mikaela

men tror du att jag bryr mig om han inte får ngn lön? men va rolig du är.. -.- kanske för att vi har lite humor, snälla ngn, och du kan ju skriva ditt namn nästa gång!

2009-03-21 @ 14:13:03
URL: http://mikaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0