19 mars

Nu vare prick en vecka sen jag fyllde år (a) men idag va jag i skolan som vanligt, segt som vanligt.. och moa skulle till "tandläkaren" sa hon till läraren, men de va ju inte sant.. och då skolka ju hon den jäven :D men jag mådde inte heller ngt vidare, så jag drog också hem (a) aaas nice, slapp 1 lektion och de äckliga idrottslyftet -.- haata.se, och ni skulle se marcus mapp som har har till franskan ;o helt jävla trasig, så han fick min gamla (a) as snäll man e asså, men ikv blire väl bara chill, e iaf hemma hos mamma nu, så de e också lite nice, typ bara balle program på tv idag också, har inte kollat än.. mohahaha! nu e alla i min klass på idrottslyftet, synd för dom! not :D gud va omogen jag känner mig nu.. men jag har så himla tråkigt.. men nu ska jag plugga som satan, mamma ska förhöra mig när hon kmr hem ;o de kmr ju gå bra.. :(

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0