18 mars

Jag tycker synd om Johanna.. hon e inte en omogen fjortis! och vafan.. man ska faktiskt va liten så länge man kan.. men btw, skolan idag som vanligt, trååkish.. men dom i spanskan skulle ju ha prov idag.. typ 11 kapitel, jag skulle fan inte göra skiten ;) men som tur är så har jag ju inte spanska, utan franska som suger ännu mer balle -.- vet inte vad jag tänkte på när jag valde de.. antagligen på min mormor.. då går allt åt helvete, haha nej skoja :D men på fredag har vi prooov breeeh, de kmr gå bra som fina fisken ;) hehe, de kommer va typ 12 frågor.. jag som trodde de skulle va 800 stycken, men tydligen inte, på no:n vare bara chiill, man e ju alltid nörd när man jobbar med moa på lektionerna, och jag gjorde de på en uppgift på no:n klar på typ 10 minuter, kanon bra! :D sen har moa haft sina små utbrott på mig idag ;) först ville hon ha min klubba, (som man har i munnen) hehe, aa.. men iaf, så fick hon inte den, sen vare svenska, och då skulle hon låna boken "i taket lyser stjärnorna" så trodde bibliotek tanten att de va jag som va moa, så hon gav mig boken, tackar! så drog jag där ifrån, och de fanns bara en ;) sen när vi skulle ta bussen hem så ville hon att jag skulle åka till stationen med henne, men min buss hemmåt gick typ 3 minuter från sigma, så jag klev av där ist, de e jag som e dissarN ;) idag skulle jag egentligen på bowling, men de va för få "anmälda" så de blev inget, tur de ;o orkar inte snacka om varför, HEHE, men nu ere fan as najs väder ute ;o typ sommar, noot! men jag ska möta johanna vid blåa bron om en halvtimme så ska vi hoppa ner bland tågen lite ;) får se om jag överlever, haha nej skoja, men nu ska jag plugga, ja e liksom pluggarN ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0