18 mars

Nu sitter jag och lyssnar på musik.. den dära "tommy tycker om mig" haha den äger biff :D men sen åkte jag med min farsa o handla, man e ju lite snäll sådär :D men när vi va halv vägs så kmr de en brandbill bakom oss, så pappa kör fort som satan, och sen så ser vi att de har hänt en olycka lite längre fram, de va en bil som hade kört in i ett träd.. smart? nej.. inte precis, men min pappa e inte som alla andra, så han körde in på en väg där man inte fick köra in ;) hehe, sen vare bara gasen i botten till affären :D och sen sa han att jag skulle plugga.. jag trodde jag va as duktig eftersom jag kunde hela hinduismen.. och nu är buddhismen ännu värre.. tror jag dör.. och pågrund av buddhismen så glömmer jag bort hunduismen -,- de här kmr ju gå bra.. nooot, men liksom.. helt sär.. aja, skit samma, orkar inte bry mig egentligen, men är tvungen.. skolan suger balle och kan ta sig där bak! tänk va skönt utan skola ;o och sen kunde bara alla dö, så vare bara alla barn kvar på jorden, så kunde man råna banker o allting :D haha najjs, och när man fyllde 20 så blev man skjuten för då e man vuxen, typ? haha, fett bra ju :D

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0