15 mars

Nu börjar jag blogga igen, de har faktiskt hänt rätt mycket den hära helgen.. i fredags tror jag de va, var jag hemma hos moa, sen senare kom andreas och simon, vi hade de trevligt, drack cider osv sen drog dom hem vid kvart över 12 på natten, sen igår (lördag) så träffade jag mina underbara kusiner och träffade en hund som heter uffe som vi eventuellt ska köpa -.- han va ju as äcklig ;o fyfy! sen idag kom m&m eftersom jag har fyllt år, så fick jag en sak från the body shop och pengar :) så imorgon ska jag på bio med cornelia och se "i taket lyser stjärnorna" hon har redan sett den, men hon kunde se den igen :) men jag slutar 5 över 1 imorgon så jag måste vänta på henne i 2 timmar ;o hur orkar jag? men aja.. vi måste hämta ut biljetterna innn 17.50, så vi måste åka direkt, så tjockar vi oss på donken innan, sen ska vi fika efter, haha :) nu äter dom paj i köket, men jag orkante äta de :) ska egentligen va hos pappa nu, men jag e hos mamma nu eftersom m&m skulle kommma, pappa kmr väl o hämtar snart, och de e ngn som komenterar rebeccas och linas blogg, as taskiga komentarer med mitt namn ;o herregud! get a life fitta! men nu ska jag dra uppdaterar när ja e hos pappa

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0