woho!

Jag är as glad :D för de första ska jag på kryssning den 23 juli, sen ska jag till kanarieöarna :D hihi, eller de e inte säkert.. men min plast pappa vann på hästar, typ nåra tusen :o så de e ju lite nice, och snart kommer moa hem (a) och jag ska säkert göra maaaassor av saker med henne, de vi har bestämt eller aa.. nästan, är att vi ska sova hos hampus.. grönalund med lite folk, och kryssning med simon och johan :) hihi, de kommer bli riktigt nice :) men nu ska jag fortsätta o va glad, och jag har skit ont i ryggen för att jag har målat halva min systers rum, så hon kanske måste sova här inatt -.- och nu har jag färgat mitt hår också, hehe, de blev nästan svart :( men de e mörk mörk brun, och man ser att de e brunt, tur de :) och de kanske blir bättre när jag har duschat sen :) hihi, och snrt måste jag faktiskt till min kära far, har inte varit hos honom på aslänge :( saknar honom.. inte så intressant men aja :) nu ska jag äta mackor (?)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0