test jaooo

09 test
gör det , annars blir din sommar helvete!



OM DIG
Namn - mikaela
Bor - upplandsväsby
Syskon -  helsyskon veronica, plastbröder daniel och robin
Född - 12 mars
Ögonfärg - milerade, brun/grön
Längd: 172 cm :)
Sko storlek - 39-40, men mest 39
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - fisk
Hårfärg - brunt fast råttfärgat för dom som e färgblinda ;)
Födelseort - stockholm


DAGENS
Låt - random låt på pea
Saknad - moa och elina.t
Kläder - ucla mjukis, tunn kofta, linne
Underkläder - bh och trosor
Mat - vi firade min syster så de blev något kött, efterrätt jordgubbstårta :R
Köp -ingenting
Göra sen - kolla på tv, sova
Godis - inget
Pinsammaste - har inte gjort bort mig idag som tur är :)

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - nej fyfan!
Tycker du om godis -  jarå :)
Hur många gånger i veckan äter du godis - på helgen? ibland på vardagen, inte så ofta
Äter du offta nyttig mat - jarå
Tycker du att du själv är söt/snygg - ibland
Du ger mycket komplimanger till andra - ibland
Är du nöjd med ditt förnamn - nej herregud!
Du tycker att du själv är smart - kan jag inte direkt påstå ;)
Vad är det sämsta hos dig -  kommer inte på något
Vad är det bästa hos dig - alla tycker jag är rolig, höhö, men jag kommer inte på ngt :)
Har du bra självförtroende - nej!
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - alldeles för många
Du tycker om att vara med tjejer - ja, men jag är inte lebb?
Känner du dina grannar - nej, bara turkar som bor här..
Vad har du för färg på dina underkläder idag - björnborgtrosor som har svarta kedjor och resten vitt, bh-rosa
Äger du några Björn Borg kalsonger - ja hahahah :D
Hur många? ett par :)
Är du en Björn Borg-fjortis ? - om man har 4 par björborg trosor och 2 björborg handdukar så ja :)
Gillar du skolan - skolan? jag kallar de fängelse! de värsta dom finns!
Har du någon gång skolkat - yes..
Spelar du något instrument - nej!
Sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, ridning, handboll, ballet ;o, och massa mer ;o
Har du några tatueringar - nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - varje gång jag går förbi en spegel
Tycker du om djur - inte kryp, men normala djur som hund oså!.



BRUKAR DU...
Sova -
ja
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Snusa - nej
Skada dig - nej inte med flit
Klä dig i svart - ibland
Lita på folk - kan inte lita på folk.. eller jo.. moa, amanda, jessica och elina..
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar - haha! nej! de va längesen
Gå i skolan - inte längre, sommarlov!
Gå i kyrkan - bara om de e dop, begravning eller bröllop
Ljuga - för dom jag hatar, annars nej
Vilja dö - har hänt


HAR DU...
För många vänner -
nej
Förföjelsemani - va?
Någon annan psykisk sjukdom? - nej helt frisk :)
Skadat någon? - ja
Färgat håret - ja.
Några piercnings - ska ta i naveln snart
Några tatueringar - nej
Egen dator - ja
Gjort bort dig rejält - ja


ÄR DU...
Snäll -
för dom som e snälla mot mig :)
Snygg - ibland
Söt - ibland
Kort - nej!
Klantig - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0