svar på tal

Det va någon som fråga "varför är du så stark?" då kan jag berätta att jag inte är så himla stark.. eller.. jag har förlorat nästan alla mina vänner pågrund av andra personer.. och då väljer jag och ge upp, jag vill inte mer tänka på de, men sen kommer de nästan alltid upp i mitt huvud "vad är alla min vänner?" och då är de oftast jag börjar bråka med folk och förlorar ännu mer vänner.. de e först när de kommer upp i mitt huvud som jag fattar vad jag har gjort, och de e först då jag börjar kämpa. Och jag brukar alltid söka uppmärksamhet som kanske alla redan vet.. de e då alla börjar peppa mig och de e då jag blir glad igen.. och jag har aldrig bråkat med moa via någon person.. för att hon knappt känner några här i väsby.. så allt går väl ut på avundsjuka.. så nu vet ni, what goes around, comes around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0