reggea festival :)

Nu har jag tjatat som fan på göran att jag vill gå på reggea festivalen på grönalund :) plus att jag inte har varit där på hundra år! :D haha, inte sålängesen menmen.. och de e nice för att dom stänger sent :) imorgon åker elina till skåne :/ hoppas hon kommer hem snart hihi, hon har inte åkt än.. menmen :) jag börjar typ bli sjuk också, jag har sovit hela tiden, vaknade en gång halv 4.. va inne lite på datan, sen somnade jag och vaknade nu, jag kommer såklart va jätte pigg inatt.. vänt på cp dygnet, och min mormor kommer ju gå o väcka mig hela tiden om jag sover imorgon! -.- så.. aa.. måste sova inatt, sen innan vi åker imorgon så ska jag och mamma kolla på högtalare :) de e ju lite nice sådär :) jag tycker att alla borde kommentera mera, vad vill ni att jag ska göra på min blogg? kommentera! :)

pussen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0