moa on the way :)

Nu är moa påväg hem till mig :) hon ska gå från smedby! hon e ju sjuk ;o sen så får hon sitta i soffan hela natten annars somnar hon :) haha! bara hon lägger sig ner hör man ba: zzzzzzz! sen puttar man till henne då skriker hon bara: jag är vaken! haha! men nu e jag lite gladare iaf.. imorgon börjar jag 9 och slutar halv 2 tror jag.. nu har jag varit på min systers skolavslutning också, min syster och hennes kompis steffi sjöng "halleluljah" men leonars cohen :) de va jättebra! man fick rysningar (a) hoppades på att jag skulle hinna till smedby en liten stund men de sket sig, som vanligt.. men då kommer moa hit istället och ska sova här med mig :) hon ska inte va med på skolavslutningen heller den lilla..! aa.. och smart som jag är så har jag tappat bort mitt bankkort! BRA DÄR MIKAELA ERIKSSON! NEJ! fan!? min mamma skulle fylla på kort helvetet också.. men aja.. idag har min mamma köpt en parfym till mig (a) hihi! jag lägger in en bild på den sen! sen har hon beställt en klänning till mig som jag ska ha på solavslutningen (a) hihi, men nu ska jag draa

pussen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0