Moa Isabell Eklund!





Du har gjort så att jag kan leva.. du har fått mig att gå vidare, även fast du och jag tappar kontakten så kommer du alltid att va nummer 1 i mina tankar och i mitt hjärta, jag vill aldrig glömma minnena med dig, grönan, kairo, hemmkvällarna med cornelia och dom, när vi dansa på taket, filen.. ja de finns massor, de går knappt o rabbla upp alla.. du vill alltid ens bästa, om inte jag mår bra så mår inte du heller bra, eller de känns som de iallafall, de ska alltid va mikaela o moa mot världen! de ska alltid va vi som kämpar, vi ska aldrig ge upp! eller hur? vi ska alltid hålla ihop som 2 bästavänner som vi alltid har gjort.. vi har nästan aldrig bråkat, kanske småtjaffs när du skulle flytta osv, men de va knappt något bråk, de va för att både du och jag va lessna för att vi kanske aldrig mer skulle få se varandra.. och kommer du ihåg den hära låten som är längst upp i dehär inlägget? vi va i skolan.. så tog vi upp massor av minnen, så sa du "dehär ska bli våran låt" självklart ska de bli våran låt, varje gång jag hör den så tänker jag på dig! ingen annan.. du har helt enkelt fått mig att stå på fötter igen, och du är en sån vän som alla drömmer om, de e jag som är lycklig som har en vän som dig! vi har snart kännt varandra i 7 och en halv månad, de e helt sjukt! de känns som att jag har kännt dig i hela mitt liv, och vi har gått igenom så mycket saker tillsammans på sån kort tid.. sommaren 09 ska jag aldrig glömma, grönalund, kryssning, fester.. ja allt vi har bestämt tillsammans, du är och kommer alltid att vara min älskade bästis! <3





Kommentarer
Postat av: moa

älskling.

du e absolut bäst!

i love u <3

2009-06-20 @ 00:03:51
URL: http://halllonkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0