inte gått o lagt mig än (a)

1. Tre ord varför du sist spydde? För mycket cigg..
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Snarka
3. Vad gjorde du för 30min sen? Kolla på film
4. Vad hände dig 1995? Jag låg i min farsas kuk :o
5. Vem fick dig att skratta senast? ingen aning, mig själv (a)
6. Vilken färg är din borste? Rosa
7. Vad köpte du sist? Bad shorts, överdel
8. Vilken färg har du på din tröja? Roooosa :)
9. Var förvarar du dina pengar? I fickan på kortet
10. Hur var vädret igår? Varmt som fän
11. Vad ser du framemot? Vakna
12. Snarkar du? Nej, eller.. min sjuka syster säger de :) inget o lyssna på!
13. Vad är 15? Ett nummer typ? :)
14. Vilken skostorlek har du? 39
15. Vill du klippa dig? Nej förihelvete!
16. Är du över 25? Ja.. såklart, därför jag inte va född 95.. nej!
17. Pratar du mycket? Som fän
18. Kollar du på O.C? Nej
19. Har ditt namn ett "x" i det? YES, nej
20. Känner du ngn som heter Steve? Haha! nej!
21. Hittar du på egna ord? Haha? jag är ingen uppfinnare
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej
23. Vad har du för mobil? T700 svart/silver
24. Vem ringde dig senast? Pappa bre
25. Biter du på naglarna? Nej
26. Har du lockigt hår? Om jag inte har plattat ja
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Hatar konserter, får bara ont i benen
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? En jävel!
29. Hur många gånger har du svurit idag? 101 gånger! är ingen nolifer som går runt o räknar direkt? hah
30. Vilket ord säger du ofta? hej
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Nej, inte om lärarna ringer hem som alltid -.-
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? Hehe, en person :)
33. Vad borde du göra nu? Sova, men.. pallaaante :)
34. Har du något smeknamn? jarå :)
35. Sover du mycket? Om jag ska sova mycket behöver jag en sömntablett, får de bara av mormor :D
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Twilight
37. När var du sist ute? Today bre
38. Har du gråtit idag? Ja, i sömnen, drömde jag jag själv dog (?)
39. Är du en glad person? Jaafan
40. Har du roligt nu? Haha, aa som fan :)
41. Vad äter du helst? Mig själv
42. Vem var du med sist? Elina
43. Pratar du i sömnen? JA :(
44. Vem kramade du sist? Mormor -.- haha! va tvungen, eller nej skakade hand med henne :o pappa kramade jag (a)
45. Nämn den bästa personen: Moa Eklund :)
46. Tycker du om någon just nu? Ja
47. Vill du flytta? Ja
48. Hur ofta borstar du tänderna? Glömmer alltid på morgonen..
49. Är du egoist? Ibland
50. Gillar du att bada? Ja
51. Skrattar du åt allt? De meesta
52. Vem får dig alltid att skratta? Alla ja e med :) mest moa
53. Gråter du när du tittar på filmer? Nej!
54. När grät du senast? Inte sålängesen
55. Vad gör du just nu? Ligger i sängen
56. Vad vill du göra just nu? Ha någon mysig här :)
57.Vad ska du göra imorgon? Åka till ikea, ikea here i come!
58. Vad är du för stjärntecken? Fishk :)
59. Vad är typiskt dig? Rapa
60. Vad är din högsta dröm? Få alla pengar i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0