8 juni

Idag i skolan va de riktigt nice eftersom att vi hade kort dag.. plus att vi fick sluta tidigare, kvart i ett! hihi, hahahah! mehrad är så jävla rolig ;o när vi satt inne på lektion så hittar han ett gem så viker han de så de blir som ett örhänge sen går han runt och säger "hej jag heter bobby" hahahhaha! de e roligare om man ser de (a) efter skolan kom mamma o hämtade mig, jag satt lite vid datan och sen hämtade vi min syster i stinsen, efter de drog jag hem till moa :) som har varit i malmö hela jävla helgen -.- sen gick hon och jag hem till hampus, där vare bara chill, sen drog vi hem igen och då va vi hungriga så vi värmde lite mat, sen va vi törstiga men hon hade ingen dricka hemma så vi tog jorgubbs fil hahahah! sen aa.. jag skulle dricka och då börjar jag skratta, så jag kladdar ner hela köket (a) hehe, sen så börja moa och jag garva så jävla mycket så de slutade med att vi låg o grät på golvet och kunde knappt andas :D haha! sen gick vi ut en liten stund och nu är vi inne hihi, men nu ska jag göra lite annat ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0