4 juni

Igentligen orkar jag inte skriva men får väl göra de ändå.. de va någon dag jag moa och hampus skulle till ekebo, men de fanns inge vatten i poolen så de sket sig.. sen vid nio drog jag hem.. kommer tyvärr inte ihåg vilken dag de va.. igår sov moa hos mig, vi somnade framför tv.en som vanligt, sen vet jag inte vem som stängde av tv:en och släckte lampan, troligtvis vare nog min syster :) sen idag vade cp frilufsdag.. de ösregnade och vi va tvungna att hoppa på en blöt tjockmattta.. jag hoppade bara 1 o 10, sen pallade jag fan inte hoppa mera, och sen när man skulle hoppa 1 o 15 så fick man den dära ribban rakt på ryggraden när man skulle hoppa.. sen i slutet när alla fyror och femmor hade dragt så hade vi hela läktaren för oss själva, och då börjar mehrad kasta korvar, bröd, saft, vatten osvosv, sen blev de helt enkelt matkrig, haha :) när jag kom hem så va jag as kall.. så jag kröp ner i min mammas as stora säng och somnade, de va så himla sköönt, sen väckte hon mig när jag skulle äta, jag vaknade runt halv 8 typ, och de va meningen att jag skulle till smedby o träffa moa och hampus, men så blev de inte.. jag orkade inte, de va kallt och de regnade ute, och jag va trött, så skulle ändå bara sitta o sova typ, de va någon dag min syster va på bal också, ni skulle ha sett henne ;o hon va asfin! och hon hade på sig en klänning som hon har gjort själv på syslöjden, fattar inte hur hon orkar o göra den själv :) kanske lägger in en bild på hur hon såg ut sen, vet inte riktigt om jag får göra de :)  nu sitter jag i vardagsrummet med syster och mamma och lennart förståss, göran är inte hemma, han är på bruce springsteen konserten på stadion :) min mamma ska väl hämta honom sent inatt vid stationen så jag kommer gå o lägga mig seeeent :) men nu ska jag kolla på tv

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0