25 juni

Nu har jag precis käkat donken (a) hehe, jag följde aldrig med till ikea, va så jävla trööött! men jag ska dit någon annan dag, då ska jag köpa, dubbelsäng, spegel, och saker man klistrar fast på väggen, typ svarta blommor :) så ska jag måla min vägg vit, så de blir himlans trevligt :D haha! nej.. men de ska bli nice, och jag väntar bara på att moa ska komma hem, inte så långt kvar nu! :) kommer inte ihåg när hennes mamma skulle gifta sig, men de va denhära veckan eller nästa :) aja.. och jag måste köpa den dära parfymen, sitter o luktar på tröjan som parfymen e på hela tiden, och när de e killar som har på sig den vill jag bara äta upp dom (a) men nu ska jag klä på mig

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför är du så stark?

2009-06-25 @ 14:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0