24 juni

Jag uppdaterade aldrig igår pågrund av att jag va hos min sjukt irriterande mormor -.- igår så käkade vi mat, sen så drog vi till centrum och kollade lite, veronica köpte present till steffi och jag köpte ett puder, sen lite senare käka vi jorgubbar och lite sånt, och morfar e fan knäpp -.- han skulle blåsa upp en uppblåsbar madrass så skulle jag testa den lite, så somnade jag (a) hehe, men sen vaknade jag igen, fan va intressant! sen så spelade vi spel på natten lite sissodär, och mormor gav mig en sömntablett för att hon ville ha tyst på mig och att jag skulle sova, en timme senare så funkade den, så jag bara somnade :) sen på morgonen så skulle vi bada, men jag hade inte med mig någon bikini så vi drog ner till centrum och köpte bad shorts från peak och en överdel från warp, de gick på 600:- hehe, sen så köpte jag en hårspray och jag skulle testa lite parfym, men jag gillar mer kill parfym än tjej parfym (a) så jag gick till kill avdelningen och så dränkte min syster mig i jaun paul parfym! I love it :) den luktar så jävla gooooott! och min mamma ska köpa en till mig haha :D sen lite senare åkte vi o badade, jag och veronica satt på en stång längst ut i vattnet, och jag hade bara doppat benen, så vänder hon hela skiten så jag ramlar i, fan va de va kallt! men sen lite senare va de hennes tur o känna på vattnet så jag putta i henne :D sen mata vi lite aborrar med pannkaka :) sen åkte jag hem och de e as skönt o va hemma kan jag säga :)

pussen ♥



♥ ska kööpas! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0