21 juni

Ännu en förstörd dag.. aja.. skulle egentligen dragit till grönan med johan och simon, men nu va de ju hela förstört.. idag får jag väl va hemma igen pågrund av att jag inte sover på nätterna (a) hehe, men jag kan hålla på såhär i 2 veckor till (a) sen jävlar kommer moa med grytlocken -.- haha! nej men vi ska ha askul, juste! jag har bråkat med en.. och jag har en fråga till er.. är de taskigt när man talar sanningen för en kille som tjejen gillar? de tycker inte jag.. man är ju bara snäll och berättar sanningen, sanningen kommer ändå komma fram till slut.. btw, när jag skulle vakna idag så slår göran hårt som fan på fönstret så att jag skulle vakna, kissa nästan på mig ;o seriöst! de va asläskigt :D min moa kommer om 2 veckor och 2 dagar nu :) sen ska vi göra massor av kul saker tillsammans :D

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0