20 juni

Igår pratade jag med danne hela jävla natten/morgonen i telefon ;o eller.. han hade varit med i bråk osv, så.. aa.. vi la iaf på halv 6 på morgonen, snacka om att jag är tröött ;o jag vaknade idag av att göran kom in och väckte mig för att jag hade telefon, och då va klockan 3, så då va hela min dag förstörd, så idag har jag gått runt med min mjukis dräkt, städat mitt rum och käkat :) typ de ända, och fan va glad jag är! min mamma sa ju först att hon inte skulle lägga in pengar på mitt konto för att hon trodde att jag skulle köpa cigg och sprit (?) fan tror hon om mig ;o eller.. hon fick ju samtal hem från skolan, men ändå! fast nu har hon ångrat sig så jag kommer få 1100 :D men man kan inte lägga in pengar på helgerna så de får väl bli på måndag eller något :) men nu ska jag kolla lite bloggar sen typ.. vet inte ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0