17 juni

Jag har inte kunnat uppdaterat för att blogg.se har varit lite busy idag, elr aa.. den har inte funkat :) idag har de varit kanon fint väder, så jag har varit ute o solat, blev lite brun (a) sen har jag varit nere i centrum med mamma och veronica, jag köpte en bh, rouge (inte röd utan brun/glittrig) och ett par bad shorts :) och idag när mamma väckte mig så har min lärare ringt hem till mig -.- hallå? de e sommarlov! hon hade tydligen läst moas planeringsbok där vi hade skrivit till varandra när vi hade haft lektion och vi planerade typ lite saker, och de råkade stå att vi skulle dricka? så hon ringer hem till min morsa -.- men jag är alltid så smart, så jag hade mina bortförklaringar :) men ärligt talat, hur orkar man ringa hem när de e sommarlov? och den läraren ska ändå få sparken så hon har inte ett skit o säga till om! men nu ska jag kolla lite på tv, och jag måste va uppe inatt, för att jag följer paradise hotel danmark :) de e asbra!

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0