16 juni

Jag har inte uppdaterat på hela dagen pågrund av att jag har monterat en jävla byrå! jag började halv 2 och blev klar 9.. den va fan as svår, och jag råka sätta skruvarna på fel ställe o allt, elr a.. en skruv (a) och jag har inte det bästa iq:ut direkt, hehe, idag har jag inte gjort något.. vaknade halv 2 sen har jag bara hållt på med byrån.. men nu får jag plats med alla mina kläder som tur är :) imorgon vet jag inte vad som händer.. va hemma tror jag, varje gång jag vaknar så har jag as ont i min mage.. fråga mig inte varför.. men aa, ska inte tråka ut er mer

pussen ♥



Kommentarer
Postat av: :d

dig skulle man ju inte banga på :D

2009-06-20 @ 00:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0