15 juni

Igår sov somsagt elina över hos mig ;) igår på dagen skulle vi egentligen dragit till smedby och träffa, elinor, bea och hampus, men de ösregnade och de kom aldrig några bussar så vi sket i de, så vi drog in och monterade ett tv bord som jag har fått från ikea, haha! jag funderar faktiskt på att bli byggare :D och imorgon ska jag montera en byrå, som kommer gå lite mindre bra, på kvällen så lurade vi massa killar typ att elina hade varit på fest och hon deckade typ på festen, sen så hade någon kille tagit hem henne för att hon va så jävla full och lagt henne i hans säng, så säger snubben vi pratar med "ring snuten" vi kan ju inte ringa snuten eftersom vi inte vet var vi är, och då kan snuten inte komma ;) haha! så smart :D men sen på natten så hrm!.. aa.. elina kommer nog inte ihåg så mycket, sen ännu senare på natten så låg vi i sängen och lyssnade på musik i mina hörlurar och sen somnade vi, idag på morgonen så duuschade jag, och sen så fixade vi oss lite, sen så drog vi till sigma och mötte upp hampus, sen gick vi till smedby, men hampus smartast i världen hade ingen nyckel -.- så jag fick göra inbrott, men de gick inte heller något vidare för att jag stog på taket, så skulle jag hoppa till andra taket, och jag ville inte direkt ramla ner, så vi drar till sigma och drar in till hampus, där hans låtsas mamma spelar guitar hero så vi spelade lite, sen så drog vi till smedby igen och tog de lungan där istället ;) imorgon ska jag sova hos elina tror jag, de kommer bli väldigt trevligt haha ;) men nu ska jag ta undan alla mina kläder i mitt rum eftersom jag inte har någon byrå för tillfälligt så kommer de inte gå så bra, men man kan iaf försöka ;)

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0